Klachtenregeling

Wij streven naar de best mogelijke zorg. Toch kan het voorkomen dat jij niet helemaal tevreden bent. Wij horen dit graag, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

 

Stap 1 – Bespreek jouw klacht

Neem contact op met de behandelaar of de praktijkhouder. Vaak kan een gesprek veel oplossen.

Stap 2 – Interne behandeling

Indien nodig leggen wij de klacht intern vast en kijken we samen hoe we deze kunnen afhandelen volgens onze klachtenprocedure. Jij ontvangt altijd een reactie. 

Stap 3 – Externe klachtencommissie

Komt jij er met ons niet uit? Dan kunt jij de klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF) met het Meldformulier Klachten. Het klachtenrecht voor patiënten is wettelijk vastgelegd volgens het Reglement Geschillencommissie.

 

Meer informatie vind je op: https://www.defysiotherapeut.com/klachtenregeling


Contact voor klachten

PhysioPelvis
Klein Haasdal 4, 6333 AK  Schimmert
E-mail: info@physiopelvis.nl
Telefoon: 06-34033756

Secretariaat Klachtenregeling Fysiotherapie KNGF
Postbus 248, 3800 AE Amersfoort
E-mail: klachtenregeling@kngf.nl
Telefoon: 033-467 29 29